Pages

Wednesday, 12 October 2011

mAnE bUku LaTiHan InduStrI AkuUUuuu...

Ya Allah Tolonglah Hamba Mu Ini
Pening la kepala aku nie mencari
serata tempat dalam umah aku tu aku selongkar
seingat aku buku aku tu aku letak dalam beg wane hijau waktu dok umah sewa dulu
pastu memori aku tentang buku tu terus hilang, tak tau la mane aku campak buku tu,
atau mungkin ada junior aku yang pinjam tapi aku tak ingat sape orangnya
hurrrmmm, korang ada nampak tak buku cam kat bawah nie
(kihkihkih)

macam nie buku nye tapi warna hijau

tapi rasenye time aku nak pindah dari rumah sewa aku buku tu memang dah tak der dalam bilik aku tu
nie la yang aku dok pening, da la buku tu penting, walaupon da habis belajar, 
tapi buku tu penting kot untuk rujukan

So, pengajaran kat sini 
jangan suka letak barang-barang yang anda rase penting rata-rata,
pastu klo ada orang pinjam jangan lupa catit nama orang tu.
Nanti lupa da tak tau mane nak cari...
huhuhu

:)
:(
kbai aku nak teruskan usaha pencarian
(ewah-ewah macam jejak kasih pulok)

No comments:

Post a Comment